fredag 7 januari 2011

Pigg piggelin med ordinerad vila.

Japp, så ligger det till. Dumma mig har fått högt blodtryck nu också. Så nu blir det tätare kontroller hos bm samt ordinerad vila.
Att bli ordinerad vila när man känner sig piggast av alla i hela världen är ganska så jobbigt. Jag sover inte ens på nätterna längre. Pigghormonerna är på topp och jag har hur mkt energi som helst.

Igår drog jag igång projekt- plocka bort julen.
Vi vände madrasserna i sängen samt bäddade rent, städade och fejjade.
Hade mysbesök av familjen Blomberg/Persson.
Fixade även iordning spjälsängen till bebisen samt började plocka fram saker som skall packas ner i BB-väskan.

Idag kom Gustav in och väckte mig 8.30. (Underbart med sovmorgon) Då satte jag igång med att bada honom och sen klippte jag honom. Sen iväg till bm, åkte och handlade och sedan hem.
Som sagt, jag har hur mycket energi som helst. Det enda som har hållt mig tillbaka är min stora mage samt sammandragningarna jag får så fort jag rör mig för mycket.

Men nu är det alltså slut på detta. Nu ska jag ta det lugnt. Och som bm sa: Inga storhandlingar, ikeabesök eller kalas.. Får väl försöka klara mig utan detta då..
Hälsan är ju trots allt viktigast. Och bebisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar