onsdag 19 januari 2011

Materiell önskelista

Nä, jag vet. Jag önskade mig energi av tomten, och jag fick det, och jag lovade att inte önska mig något mer. Men.. Jag tänkte ändå lista vad jag önskar mig. Just nu. Det ändras ju hela tiden.
OBS! Ej i någon som helst ordning.
Så har du lite cash över till en fattig småbarnsmamma, skicka över dem hit! :)

1 - Detta halsband med silverhjärta graverat med mina barns namn.
2 - De gardiner jag såg i skyltfönstret på Erlandssons idag, till vardagsrummet.
3 - Ny soffa med AVTAGBAR TVÄTTBAR klädsel.
4 - Nytt kyl och frys. Helst side by side, men det får vi inte plats med.
5 - Nytt golv i köket.
6 - En Nescafé Dolce Gusto
7 - Nya lampor i vardagsrum, samt ny lampskärm till golvlampan.
8 - Matsalsbord samt stolar i teak till vardagsrummet. A la 60-tal.
9 - Vitrinskåp i teak till vardagsrummet. A la 60-tal.
10 - En röd KitchenAid.

Men lyckligast är jag såklart för det jag redan har, det som är på väg att komma och att mina nära och kära får behålla hälsan.
Men ändå. Det hade varit kul med lite nytt!

3 kommentarer:

  1. KitchenAid- VILL ME HAAAAAAAAAAAAAAAA=)Livet skulle bli så mycket roligare då;)

    SvaraRadera
  2. Livet hade aldrig mer blivit sig likt och alla andra problem hade försvunnit.
    KitchenAid har den effekten är det visst sagt! :)

    SvaraRadera
  3. Nya saker är ju faktiskt aldrig fel...

    SvaraRadera