tisdag 4 januari 2011

Nångång ska ju vara den första..

Jag är förvånad över mig själv! Riktigt förvånad faktiskt.

För idag har det hänt något i mitt liv som aldrig, aldrig någonsin hänt förut;
jag har missat ett inplanerat möte!
Ok, kan ju hända att jag glömt av världsliga saker som att ta en fika med en kompis eller nåt liknande, men jag har alltid kommit på det tillslut eller blivit påmind om det, och därför inte missat det.
Men att missa typ ett läkarbesök, eller tandläkarbesök, eller som i detta fallet; ett barnmorskebesök har aldrig hänt. Jag är faktiskt riktigt chockad.

Andreas sa: Men det är väl inte så konstigt att du missat detta, det är ju så mycket saker hela tiden.
Jag fick påminna honom om att det inte alls är mycket hela tiden. Inte för mig. Jag går ju för fasen bara hemma! Mammaledig! Hur svårt kan det vara att komma ihåg ett möte? Speciellt när jag har det uppsatt på kylskåpet.

Ni därute som inte kan förstå hur förvånad och faktiskt chockad jag är ska veta att jag aldrig i hela mitt liv har försovit mig. Och aldrig någonsin missat någon buss, eller kommit försent någonstans.
Det ni!
Men nu har det alltså hänt.
Ja, nångång ska ju som sagt vara den första!

2 kommentarer:

  1. Vad fin bloggen är!

    Du jag brukade oxå ha stenkoll på alla möten & lyckades missa flera under graviditeten så nåt skumt med hormoner lär det vara :D

    SvaraRadera
  2. Ja visst blev bloggen fin!? :) Uggla på o allt..

    Jag tror med jag ska skylla på graviditeten. Det måste ju vara den som ställer till det i hjärnan. Suck!!!

    SvaraRadera