onsdag 26 januari 2011

Blogginlägg som likaväl kunde kvittat.

Borren kallar jag bebisen numera. För jisses så han borrar sig ner i bäckenet. Ibland så kraftigt så jag varken kan sitta eller gå.
Men bra det. Borra på, borra på så är du ute snart! :)

Idag fick jag sova till kl 10. Skönt. Det betyder givetvis inte att Tok gick upp kl 10.. Nej nej, han gick upp 6,15. Det betyder däremot att min underbare man gick upp med honom och lät mig sova kvar.

Han, mannen i mitt liv jobbar eftermiddag. Han är efterlängtad idag. Vill ha honom nära.
Tur att han har ledig vecka nästa vecka!

Detta blogginlägg kunde likaväl kvittat.
Har inget vettigt att skriva om alls.
Totalt ointressant period i mitt liv.

Kunde ju visserligen skrivit om något ytligt som så många andra gör.
Som att den nya ögonskuggan från Viva la Diva bara är så najs. (Vad spelar en ögonskugga för roll i det stora hela egentligen?)
Eller hur många sorts skor en tjej behöver ha i sin garderob för att vara "normal". (Har hört att några som "vet" sagt 60 par. Synd. Då ligger jag bara si så där 51 par efter, och äger ju faktiskt nästan uteslutande bara Converse och Ecco så det blir nog dubbel-synd då.)
Eller så kan jag ju alltid lägga upp en bild på dagens outfit. (Som sedan månader tillbaka endast består i mjukisbyxor och någon sliten tröja.)
Eller så gör jag det inte.
För jag är verkligen inte sån.
Totalt ointressant.
Iaf i mina ögon.
Nä, jag fortsätter skriva om det som ligger mig varmt om hjärtat. Som betyder något för mig.
Mina nära, mina kära, mina loppisfynd, en småbarnsmammas vardagsliv, mina tankar och funderingar.. och nångång om det jag har virkat.
Vet inte vad som föredras att läsa om, men det struntar jag i.

1 kommentar:

  1. Suck skrev ett långt inlägg som försvann.. Sammafattning kommer här: Det ärj u därför jag gillar din blogg.. Den är ärlig, rolig och rak=) Jag gillar de bloggarna, mest.. Hoppas du o magen mår bra o att du vilar mkt nu. Det gör jag mest hele tin;) Sa din man ngt ang Fre? Orkar du tro? Vi kan ju bara slappa i soffan och käka lite.. Vore ju kul att ses innan småttingarna kommer.. Sedan hoppas jag på fler dater längre fram.. KRAMAR

    SvaraRadera