torsdag 27 januari 2011

En bra dag.


Idag firade jag mina fina värden hos barnmorskan med att köpa med mig två krokus hem. Jag älskar blommorna som finns att köpa nu. Krokus, pärlhyacint, tulpaner.
Men jag är precis värdelös på att köpa blommor till mig själv. Det ska dock bli ändring på det nu. Fina blommor gör hemmet vackrare. Så är det ju. Jag ska ge upp försöken att rädda gamla bruna växter som står bakom gardinerna i fönstren. Ut med det gamla, in med det nya.
Nångång. Försöka hitta tiden.
Annars har dagen varit oförskämt bra!
Sov till 11.00. Halleluja! Därav toppvärden hos bm kan jag tänka mig. Allt såg bra ut, betydligt bättre än sist.
Varit oförskämt pigg mestadels av dagen, inga direkta förvärkar som gjort ont heller.
Söta Jaana kom och umgicks med mig och Tok tills alldeles nyligen.
Tok har varit på strålande humör hela dagen och tandborstningen och nattningen gick problemfritt.
Fler sådana här dagar, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar