söndag 30 maj 2010

Rätt låt vann.

Det är inte ofta man kan säga det. Inte i såna här sammanhang iaf. Men jag tycker rätt låt vann. Den va bra. Go refräng. Och det va nytt. Inte samma gamla dynga som brukar gå hem hos folk. Sen att "folk" tycker vi ska lägga ner skiten för att Sverige inte tog sig till final... Ska vi lägga ner fotbolls-vm då åxå eller?

Vi var två trötta småbarnsmammor som gjorde sitt bästa för att orka med kvällen. Men vi fick casha in innan omröstningen var klar. Men oj så trevligt vi hade det! Med egna betygsprotokoll, gött käk o snax i överflöd! :)

Jag o Gustav har haft lekplatsdejt med Katarina o Hektor idag. Det va kul! Nåt som är väldigt positivt med att bli mamma är att man träffar så mycket nya kompisar. Som är i samma situation som en själv. Sen klickar man väl givetvis inte med alla, men det är kul när man träffar några som man verkligen klickar med o som man nog aldrig skulle träffat om man inte haft Gustav!

Och idag e jag glad. Av många olika anledningar. Jag gillar mig själv när jag e glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar