tisdag 25 maj 2010

Bidde ingen vila...

... Tossy fick för sig att han inte alls skulle sova. 20 minter tror jag att han sov sen har han varit uppe o röjt. Så nä, man kan inte påstå att han e så sjuk längre.

Blev jätteglad förut åxå. Kommunen ringde o berättade att Gustav fick sitt första val av förskola!!!!! Så när det väl e dags för honom att börja på dagis behöver vi bara gå över gatan o hämta o lämna honom. O tänk sen, när vi har 2 barn, då blir det superenkelt för mig o lämna Tossy o samtidigt få mkt tid med bebisen.. O nu tänker väl de som av misstag snubblat in på min blog: E hon gravid? Men nej, inte ännu. O hade jag varit det vet jag inte om jag hade skrivit det här heller. Ännu iaf.

Nu ska jag ta mig i kragen o åka till Netto o inhandla Tossys favvofrukt: vindruvor. 10:-/asken. Som hittat!

O förövrigt berättade Mia att mina drömmars gratängform finns att köpa för 30% rabatt i en butik i stan. Synd då att jag saknar pengar i överflöd o får hoppa detta underbara tillfälle... Igen. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar