onsdag 19 maj 2010


Bilden i inlägget har inget med texten att göra.. Ville bara lägga ut en bild på en mycket arg liten chihuahua. :)

Idag har varit en mycket bra dag som avslutades med fika på baksidan av vårat hus med Eva, Fredrik och Dexter. Vincent fick vara med o lufta pälsen lite, jaga boll o skälla på förbipasserande.. "Varför har du inte uppfostrat din hund?" tänker nog många.. Till dem vill jag säga att jag har gjort så gott jag kunnat. Men det är näst intill omöjligt att få fason på ett djur som har starkare vilja än en själv o som "glömmer" från gång till gång.. Orka lixom!
Var o hämtade ut Gustavs pass idag. Kan vara bra o ha i framtiden om det blir ngn resa eller nåt nånstans..
O så har vi handlat. Det känns som vi inte gör annat. O så har vi tvättat. Eller rättare sagt, håller på o tvättar. O så har jag varit o tränat. Är mycket imponerad av mig själv. Sprang tom på crosstrainern idag. Coolt!
Khoma kommer till Close to home-festivalen förresten!!!!! Total lycka!!! :) :) :) :) Jag la även in ett önskemål om Kjellvander till en av bandbokarna.. Det vore total lycka x2 om han åxå kom. Andreas är sugen på Metaltown o det e jag åxå, men jag tycker inte det e värt o betala 850:- när det bara är Rammstein o Katatonia som jag vill se.. Men vi får väl se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar