lördag 8 maj 2010

Made up my mind

Vi har bestämt oss. Vi skiter i hus. Iaf för ett par år framåt.
Som det är just nu ska Gustav få ett syskon. Vi får fokusera på det och börja jobba i sänghalmen istället. Man kan inte fokusera på massa olika stora grejjer samtidigt känner vi. Och det känns bra nu när vi bestämt oss. Jag får försöka att inte gå in på hemnet varje dag för o se efter om vårat drömhus kommit in.
O det e ju inte så att det direkt går ngn nöd på oss i våran 4:a heller..

Idag har jag varit hemma o fikat hos Marcus nu på em. Han hade gjort sig till o köpt Budapest-stubbe! Min favvo! Konstigt nog smakar sånt där inte alls lika bra efter man börjat träna. O det är kanske så det ska vara. Vad som däremot har börjat smaka väldigt bra är mat! Jag har aldrig varit direkt stor i maten, men jäklar vad jag kan äta nu för tiden!! O jag gillar det! :)

Eva o Dex va här på förmiddagen. Så go han e den lille Dexter!! På måndag är han 2 veckor gammal redan.

O fasen vad pigg o fräsch Eva e!!! Tänk den som ändå kunde varit det med en nyfödd. Gus var sugfisk under sin första månad o jag fick inte sova typ nåt.. Men det blev bra tillslut ändå.

Imorses vaknade jag och hade för första gången sedan oktober inte ont i ryggen!!! Jag blev så glad. Vad skönt det var! Nu e ju frågan vad som påverkat detta?

- tabletterna
- ny kudde
- massagedynan hos Mia
- Träningen
- ?

Kanske är det ett ihopa-plock av allt? Nu får vi hoppas att jag inte får ont inatt igen o att det bara va en engångsföreteelse. *Peppar peppar*

Lyssnar på nya Khoma. Fasen alltså! Den växer! Den e riktigt bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar