tisdag 25 maj 2010

Och som utlovat...


kommer här bilden på min virkade cupcake jag gjorde igår. En kompis såg detta mönster o beställde en sådan att hänga i backspegeln på sin bil. Och vilken tur att hon köpte en ny bil igår! Kommer passa perfekt i en silvrig Toyota Corolla!
Gustavs feber är bättre idag. 38,2 på morgonen "bara". Känns bra att det går åt rätt håll. Hjärtat gör så ont när jag ser min lille kille helt vissen.
Träningen med Cathrin gick bra igår! Vilket resultat jag börjar uppnå!! Från att knappast orka promenera 10 minuter på bandet, körde jag igår 2x10 minuter på cross-trainerna! *Stolt*
Vi kör träning imorrn igen :)
Men min rygg har inte blivit bättre. Trots massa ryggövningar. Så jag får nog kontakta läkare och sjukgymnast så de får kolla upp vad som e fel med mig.
Bjöd in Eva o Dex på lördag till en afton i melodifestivalens tecken. Om inte hennes syster kommer ner från Karlskoga så skulle hon komma hit. Alltid mycket roligare o sitta o beklaga sig över bidragen med ngn annan än att göra det själv. Och mannen min jobbar. Hoppas hon kan komma!
Nu ska jag käka lite lunch o sen faktiskt gå o lägga mig o vila lite *kors i taket*. Blev lite lite sömn inatt pga rygghelvetet.

2 kommentarer:

  1. Supersöt cupcake!
    Jag laddar för lördag, tycker vi ska göra egna bedömningsprotokoll. Tidningarna brukar missa relevanta saker som snyggast/fulast kläder, sexigaste kör/dansare osv *fnissar*

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaa!!!! Måste göra egna protokoll!!! Dunderbra idé!! :)
    Ikväll e det semifinal#2. Får se om ens Anna kvalar in till final.. Men det borde hon väl göra tycker man?

    Och inte att förglömma.. Promenixen till stan på förmiddagen!

    Nu kommer du o Dex hit snart.. Dags o fixa kaffet!

    SvaraRadera