torsdag 27 maj 2010

Jag gjorde det..

.. jag åkte o kollade om min gratängform fanns i affären som hade 30% rabatt.

Som tur var fanns den inte. I rött. Bara i orange och det blir ju fel.

Om den hade funnits hade jag säkert köpt den. Hur skulle jag förklarat det för en man som tycker att köp av en gratängform för 500:- är bland det onödigaste som finns?
Men kolla bilden så förstår ni. Tänk o göra en smarrig potatisgratäng i den!!! Eller varför inte en underbar blåbärspaj?
Fast man blir väl inte lyckligare av att ha en sån. Eller?

Idag har Eva o Dexter varit här o umgåtts i dårhuset/cirkustältet. Det är sedan en tid smeknamnet på vårat hem när Tossy är vaken. Han har blivit en ung man som kämpar för att få sin vilja igenom kan man kanske beskriva eländet med med fina ord. Falsettskriken är nog bland det jobbigaste ljud som finns.. :/
Hursomhelst så var det lika trevligt som vanligt när Eva o Dex va här. Och vi kom fram till att vi ska käka kycklingwraps till Eurovisions schlagern på lördag. Och göra egna listor med snyggaste kläderna, hemskaste frisyr (det priset är nog redan förutbestämt att gå till Serbien), osv. Kul ska det bli!
Hoppas nu att Anna går till final ikväll så man iaf kan va lite patriotisk på lördag.

2 kommentarer:

  1. Ha, ha!!! Fan va roligt!! Satt och läste detta inlägget, och så tänkte jag "den personen verkar vara precis som Linda" och så var det du! Nice! Då kan jag ju hålla mig uppdaterad om vad som händer hos er, trots att jag bara jobbar hela tiden. Är ledig fyra dagar totalt i hela juni... Så det blir lite snålt med kompishäng just nu. Men jag hoppas att vi kan ta igen det snart.
    Ha det så bra, och pussa de två små killarna från mig! ♥

    Kramar

    SvaraRadera
  2. He he, det hade nästan varit roligare om det hade funnits en till som var som jag!! ;)

    Du har endel jobb-pass att ta igen så passa på o jobba så mkt du kan. Speciellt eftersom du älskar ditt jobb åxå!

    Ha det bra du med o hälsa de 4 hos dig! :)

    Kram

    SvaraRadera