onsdag 12 maj 2010

Djurparken..












Igår var hela familjen (minus hunden) med Mia o Elin i djurparken. Det är först sedan man själv blev förälder som man faktiskt börjat uppskatta att man har en stor djurpark mitt inne i stan! Helt otroligt egentligen. Jag minns när jag va liten, låg vinden på åt ett speciellt håll kunde man höra elefanterna när man va ute o lekte i radhusområdet som jag är uppvuxen i! Det e lite ballt faktiskt :)

Hursomhelst, det var en underbar dag igår. Lite för kallt för att vara utan jacka, men ändå lite för varmt för att ha jacka på sig. Detta måste väl ändå betyda att våren är här? Eller iaf nästan? Vi grillade korv o drack kaffe o åt mina hembakade blåbärsmuffins med crunching a la Leila ute i solen. Underbart!! Jag kan gladeligen erkänna att vara mammaledig e det bästa.
Jag o mannen min införskaffade oss var sitt Lejonkort så det blir massa häng i djurparken i sommar. Me like!! :)

Mitten i veckan idag. Tiden bara springer iväg.
Till helgen är vi bortbjudna (alla barn med respektive o barn) av mamma och Lennart på en överraskningsresa över natt! ! Ska bli skitkul faktiskt. Var längesen vi gjorde en sån resa ihop. Vi ska träffas i Göteborg kl 9,00 o sedan ska vi åka i samlad trupp dit vi ska! Ska börja packa lite smått idag redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar