måndag 24 maj 2010

Feber och virkad cupcake

När jag plockade upp Tossy ur spjälsängen imorses märkte jag att han var glödhet. Tog tempen på honom, och den visade 39 grader!! Stackars älsklingen!!! Så det blev ändrade planer. Istället för att åka till Mia o Elin o bröta av oss, stannade vi hemma.
Efter alvedon o lite välling kunde man inte märka att Gustav var sjuk annat än att han var trött. Så jag bäddade ner honom o satte mig o började virka en cupcake. Det va längesen jag virkade med 3:ans nål nu o har redan fått valkar.. Men kul e det verkligen o virka! Jag lägger upp bild på cupcaken när den är klar.

Gårdagen spenderades hos systra mi. Hennes Casper fyllde 8 år och det verkade som han blev riktigt glad över Umbro-kläderna han fick av oss. Fotbollstokig kille som bara önskade sig sportsaker när han fyllde år därav Umbro-kläderna. Fint väder o lite solandes hanns iaf med innan vi åkte hem igen.

Bakade god äppelkaka i min fina rörstrandsform som jag fyndade på loppis för en 50-lapp o tänkte att den duger bra till smarriga pajer.

Idag blir det träning med Cathrin så fort mannen min kommer hem från jobbet.
Sen hade jag fått mess från Marcus när jag vaknade om att han kommer över på fika så får väl slänga ihop nåt gott till kaffet efter träningen.

Igår fick jag lite ångest.. Det är mindre än 3 månader kvar tills jag ska börja jobba igen. Jag har varit hemma sedan mars -09, så det är väl kanske dags. Men usch. Jag vill inte. Verkligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar