onsdag 6 april 2011

Vänner..

.. kommer och går, men de sanna består.. Nåt sånt lyder väl talesättet om jag inte minns fel? Jag och talesätt är väl inte den bästa kombon dock. Jag brukar hitta på mina egna och kan sen inte skilja på de riktiga talesätten och mina påhittade.. Skulle nu kunna ha ett långt utlägg om ett prov vi hade i skolan om just talesätt som jag hade massa fel på för att jag blandade ihop dem med mina egna påhittade, men det tycker jag inte hör hit. För jag skulle ju skriva om vänner tänkte jag.

Blev så glad igår när jag läste Jaanas underbara inlägg om mig! Om mig! Tänka sig. :)

För mig är vänner superviktigt! Jag har en handfull nära vänner som jag kan berätta allt för. Vänner som jag under åren lärt känna utan och innan och litar på. Vänner som är mig lika nära som min familj.
För det är skillnad på vänner och kompisar och polare. En väldigt skillnad.
Och jag säger som Jaana, hoppas jag får ha er kvar i mitt liv länge!
Ni vet vilka ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar