torsdag 28 april 2011

Avslutar musiklistan.

Idag var Gustav frisk nog att gå till dagis. Tack gode gud! Killen klättrar på väggarna när han måste vara hemma. Igår var han helt tokig och jag förstår inte var han får all sin energi ifrån.
För det första så äter han typ ingenting. Han sover typ ingenting. Går upp snortidigt och orkar ändå hålla på som han gör?
Gustav är numera pinnsmal. Denna förkylning tog bort 1,5 kg av hans redan klena kropp.. Stackars.
Folk tittar väl på mig och Andreas och tror att vi äter upp Gustavs mat, men så är det inte! Han vill inte äta!

Och förövrigt har jag lagt ner musiklistan from igår. Det står helt still. Och helt ärligt. De sista låtarna kändes himla onödiga. Skulle kanske kunnat avsluta allt med en låt som jag lyssnade på när jag var liten? Ja, det gör jag!


3 kommentarer:

  1. En av mina allra bästa låtar från när jag var liten! Nostalgi!!

    Ses på söndag! Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. HAlloj schnögging!!!=) Nu var det ett tag sedan jag kikade in hos dig.. Full rulle hela tiden. Men nu är jag uppdaterad..=) Ska vi satsa på att ses nästa v ist?! Denna veckan försvann snabbare än vanligt.. Kan vi komma kanske på Ons ef? E ni hemma då?? Läste att du ska till Ullared.. Får jag skicka med en beställning? Skulle så gärna vilja ha en vax duk.. Köpte så fina förra året. De kanske finns i år igen.. Vi kan sms:as!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAm

    SvaraRadera
  3. Jag har fastnad helt på musiklistan dag 20. För snart tjugo dagar sedan...

    SvaraRadera