tisdag 26 april 2011

Sjukstuga och findusmat..


Gustav är sjuk. I söndags hade han över 40 grader. Stackarn. Det är sån skillnad på när han är sjuk och när han är frisk att man nästan tror att han är döende. Mitt lilla energiknippe som bara ligger ner. Och så dregglar han utav bara tusan. Vet inte om det är tänder på g eller vad? Nån som vet när barn får sina sista 4 mjölktänder??
Så här hemma händer det inte så mycket.

Jag har varit och tränat två dagar i rad nu. Helt mör i hela kroppen. Men samtidigt skönt. Gött att ha kommit igång igen!

Mitt nya projekt för tillfället är att samla findus- streckkoder. Samlar man 10 st och skickar in får man antingen två tallrikar eller två skålar från serien kulinara från rörstrand. Jag ska samla ihop minst 4 tallrikar och 2 skålar har jag bestämt mig för, så nu äter vi bara findusmat här hemma!!! Som tur är så älskar vi torsk och köper alltid torsk från findus. Kommer äta torsk 2 ggr/dag 7 dagar/vecka fram tills deadlinen för att skicka in streckkoderna ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar