torsdag 21 april 2011

20 minuter...

... så länge stod jag på Crosstrainern idag. 20 minuter, nästan 3 km och 220 kalorier som förbrändes! Det är stor skillnad mot för bara 3 veckor sedan då jag höll på att dö efter 6 minuter!
Jag körde även ett varv i gymmet och avslutade hela mitt pass med 3,3 km cykling och 65 kaloriers förbränning. Känner mig duktig! Nu kan jag nästan äta godis i helgen med gott samvete! ;)

Vi har precis haft påskäggsutdelning här i familjen. Ellen fick det största och däri låg ett jättegulligt gosedjur, sedan fick pappan det näst största fyllt med godis.. Gustav fick det minsta åxå det fyllt med godis. Mamman och vavvan fick inget och ska inget ha!

Imorrn tar jag med mig mina fina barn till Torestorp för att delta i det årliga ankracet. Tillskillnad från föregående år innan de små barnen kommit så kommer det vara en lugn tillställning.
Innan barnen kom var detta en storslagen fest för hela våran familj samt alla som någonsin bott i Torestorp.. Det är ju även en hemvändardag..
Men imorrn kommer det alltså vara lugnt. Och bara jag, barnen och mor och styvfar.
Mina styvsyskon är i Norge och åker skidor, min syster och hennes familj kör ner husvagnen till kusten och min kära man jobbar.
Kommer bli en underbar dag imorgon.. Det känner jag på mig!

Ps: Wow wars har vi lagt in i våran garderob.. Tillsvidare.

1 kommentar:

  1. Shit så duktig du är!! Du borde få det finaste påskägget, med något annat än godis. =)

    SvaraRadera