söndag 3 april 2011

I andra hand..

.. sånt gillar jag! Alltså inte att komma i andra hand, men att köpa i andra hand. Dvs köpa saker begagnat. Superkul! Och vilka fynd man kan göra!

Nu är jag med i en köp- och säljgrupp med barnkläder på Facebook. Perfekt! Istället för att sälja på Tradera och betala dyra annonskostnader så lägger man upp en bild i gruppen på fejjan och skriver vad man vill ha för plagget. Snabbt och enkelt. Att rekommendera till er föräldrar där ute.

Helgen har passerat och kortfattat kan man beskriva den som bra. Vi har tom kollat på film! Och ätit gott. Dock vaknade jag upp i en pöl med bröstmjölk inatt. Ellen hade sovit i nästan 6 timmar och inte ätit så mina bröst hade läckt. Jag fick väcka henne så hon kunde tömma dem. Alltid är det nåt som gör att man inte kan sova.

Imorgon ska jag och Jaana bege oss till Friskis! Tjohoo! Äntligen! Efter ett uppehåll på 9 månader är det nu dags igen. :)

3 kommentarer:

  1. Tjohooo våra nya liv, here we coooooome :)

    SvaraRadera
  2. Det lät spännande med köp och sälj - vill du bjuda in mig? =) Skicka gärna länk.

    Vad har lillflisan för stl? Jag brukar ju rensa ut och sälja titt som tätt. Nu blir det snart att rensa bort stl 68.

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Vad kul att ha en träningskompis!

    SvaraRadera