fredag 1 oktober 2010

Ljufva Fredag!

Helt klart veckans allra bästa dag! Sedan jag började jobba har jag lagt mitt schema så att jag alltid slutar 14.00 dessa dagar, vilket är underbart!

Efter jobbet idag har lilla familjen hunnit med att åka till Ica Brämhult och handla, och ett snabbesök på Mc donald´s! Gustav fick med sig två ballonger hem varav han redan pangat den ena..

Ikväll kommer Marcus hit för lite gött käk, dryck och häng. Eventuellt blir det en liten film också. Finns inget som går upp emot Fredagsmys i mina ögon!

Igår var jag och shoppade loss riktigt ordentligt. Det är sann lycka enligt många av hon-släktet.
Det blev som vanligt bara saker till Gustav; (Vilket är fullt naturligt eftersom han byter storlek i kläder med jämna mellanrum) en grön vinterjacka (Nä, det blev ingen ful traderajacka, utan en fin ny), en grön/svart/turkosrandig fuskpolo, likadana stickade tumvantar, en svart stickad baggymössa och ett par fleecebyxor. (tack Penny för tipset!) Allt detta inhandlades på Lindex och summan ska vi inte prata om. Barnkläder är lika dyra som vuxenkläder! Gustavs vinterjacka var dyrare än min..
Sen begav jag mig till Nowalis utförsäljning där det inhandlades ett par nya moccasiner samt två par halksockar. Nu kommer han inte behöva nya kläder på länge länge..*peppar peppar*.

Och så blev Gustav sjuk igår också! Det var en liten vissen kille som satt i soffan när jag kom hem :( Feber och rinnande näsa.. Somnade helt utmattad i min famn på kvällen..
Konstigt nog är han typ frisk idag? Det måste vara tänderna som spökar.. Dessa jäkla tänder!

1 kommentar:

  1. Du köpte bra saker! Tjoho för shopping :P

    Jag håller tummarna för att min lilla snoris sover ok inatt, så att jag får sova lite oxå *gäsp*

    SvaraRadera