fredag 8 oktober 2010

Med samarin och Takida

Japp, så tillbringas min fredagseftermiddag.
Sura uppstötningar så det skriker om det, och magkatarren från helvetet. Och jag kan inte låta bli att älska Takidas: Never alone, always alone trots att det är pinsamt att erkänna det. Gillar man musik, gillar man inte Takida. Men jag gillar Takida. Jaja, det e väl kanske inte pinsammare än att jag virkar och kollar på svampbob?

Nu är jag iallafall "ledig" i två veckor i samband med inskolningen. Känns både bra och dåligt. Jag gillar att gå till jobbet och vila upp mig. Men jag älskar att vara med Gustav. Så det är väl bara bra och få vara hemma och gosa med honom litegrann.

Ullared imorgon!!! Jippi tjohoo!! :) Köp köp kööööp!!

Men först ikväll väntar en mysfredag med min underbara familj i tv-soffan. Den kommer väl sluta som alla andra kvällar sedan jag blev gravid; att jag somnar runt 21,30 och missar både tv-program, film och mys.. Men men. Det kommer ju något got ur det.
Och jag längtar till förlossningen. Sjukt egentligen när man tänker på den mardrömsförlossning jag hade på 33 timmar med Gustav. Men i värld funkar det såhär: Det kan inte bli värre, och inte lika illa en gång till!

4 kommentarer:

  1. Och nu måste jag snart få komma på besök igen :)Tycker vi får passa på nu när du är "ledig" :) Har ju ett par lediga dagar i veckan, när skulle fröken kunna? Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja, jag älskar också den låten med Takida helt klockren....åh vilken röst!!!!! Har skrivit till dig på Facebook för att se om du kunde komma på onsdag????
    Ha de kram

    SvaraRadera
  3. Jaana - Dessa två veckor som kommer nu står jag helt till förfogande på eftermiddagarna.. Med vissa undantag. Vilken dag passar dig?
    Kram!

    Syster - Och jag har nu svarat på facebook :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. jag är ledig tisdag och fredag passar någon av dessa denna veckan?

    SvaraRadera