onsdag 11 augusti 2010

Tandläkarbesök och häng..

Tandläkarbesök imorses. Inga hål denna gången heller! Vilken befrielse!! :)
Minns på den gamla icke goda tiden då jag var rökare och hade hål varenda gång jag gick till tandis. Tur man slutat upp med såna illaluktande dumheter!

Sedan begav jag mig hem till Linda. Lite balkonghäng först och sedan provade jag på att måla med hennes tuschpennor. Resultatet följer här nedan. Jag vet inte om detta var någon hobby för mig direkt. När ska jag kunna sitta i lugn och ro och måla lixom? Men en fin liten tavla till Gustavs rum blev det.
Ska väl tilläggas att jag har färglagt en uggel-stämpel och inte målat på frihand.


Efter intagande av indisk mat med Gustav och Andreas gick jag ner till lilla butiken i källaren där vi bor. Jag blev kvar där över en timme. Mycket fashinerande person som driver denna butik måste jag säga. Höll på att aldrig komma därifrån.
Jag ska iallafall ha ett litet "home-party" (fast nere i butiken) med dessa grejjer inom kort tänkte jag.
Är du intresserad av att prova på lite gojibär, olika teér, aloeveraprodukter, rengöringsgrejs som verkligen funkar och diverse ekologiska och miljövänliga saker så säg till! :)
Sen har jag även satt upp mig + en till på återbudslista på medialkväll.. Ni vet en sån där kväll då man sitter i ring o kanske får kontakt med andra sidan. Hoppas nån ringer återbud så jag kan få komma snart. Fullt ända fram till nyår annars :/
Asgott te i assnygg flaska!

Fick en fin höstkänsla förut och blev så glad. Finns det någon bättre årstid än hösten precis innan löven faller? Inte om du frågar mig.

1 kommentar:

  1. Låter som ett kul homeparty! Jag vill då!
    Och tavlan är hur söt som helst! Du är fan en naturbegåvning! *pyttelite avundsjuk*

    SvaraRadera