torsdag 26 augusti 2010

Grattis Dias!


Idag fyller han, min man, min själsfrände, min älskade, min bästa vän 30 år!!!
Det var då jävlar. Han har blivit gubbe! ;)
Och jag som valde ett lammkött när det begav sig en gång i tiden..

Visst är nåt av det vackraste som finns att åldras ihop?Att växa tillsammans sida vid sida.
Det är något som jag och mannen i mitt liv planerar att göra.
Åldras tillsammans och se våra barn bli vuxna och skaffa egna familjer.
Se tillbaka på livet vi haft tillsammans och vara lyckliga åt det vi gjorde, det vi upplevde och åt det vi åstadkom.

När jag ser på mitt liv är jag så ofantligt lycklig.
För vad jag gjort, för vad jag har och för vem jag är.
En kvinna, en partner, en kollega, en vän, en mamma.
När jag ser framåt i livet är jag ännu lyckligare. För vad som väntar mig och min familj därute, där i framtiden.

Grattis min älskade.
Må du leva i hundrade år!!!
♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥

2 kommentarer: