onsdag 25 augusti 2010

Nästa generations musiker.

Ja, det hoppas jag att Gustav blir. En duktig musiker och en bra musiker eftersom musik är ett stort intresse i våran familj.

Idag lades iallafall grunden för detta genom att både jag och Gustav följde med pappa och bandet till replokalen. Gustav rotade runt, åt tårta, röjde och i slutet av besöket fick han slå på Jimmys trummor. Då var han lycklig. Man ska ju börja i tid sägs det! :)

Ett litet tårtkalas hade vi i replokalen också. Andreas fyller ju 30 år imorgon och detta firade Lynn med att ge honom en 16-årig Lagavulin. Andreas blev såklart överlycklig över denna fina Whiskey. Så nu har han två i sin samling! :)

Och jag är fortfarande sjuk. Ont i halsen och hostar som en galning. Men jag ger mig inte. Denna förkylning ska inte få mig däckad. Jag går till jobbet och är duktig ändå.
Fick min statistik idag. Hur jag hade skött mig på pappret. Och visst är jag fortfarande grym på mitt jobb. Jag låg i topp i gruppen. Såklart. Jag e ju snabbare än blixten när det kommer till administrativa åtgärder! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar