lördag 26 mars 2011

Välkommen våren!

Oj, vad mina vårkänslor bubblar just nu! Helt fantastiskt!
Känns som jag har hur mycket energi som helst och äntligen är vi friska allihopa!

Idag åkte jag och Ellen bussen ner till stan och mötte upp Marcus. Vi gick och strosade, kollade i affärer och fikade. Helt underbart. Det alla andra tar för givet och kan göra varje dag blir så speciellt för mig när jag inte har kunnat göra det på länge. Jag har ju suttit hemma, gravid med högt blodtryck, foglossning och rekommendation till vila sedan mitten på december. Och efter Ellen föddes har jag suttit hemma och ammat när det varit snöstorm, minusgrader och drivis utanför fönstret. Nu, äntligen kan jag ta mig ut igen, utan krämpor och välkomna våren- den bästa årstiden av dem alla!

När jag och Ellen kommit hem hade jag massor av energi och bestämde mig för att sanera våran lägenhet efter den hemska magsjukan. Så efter vädring, dammsugning, golvtorkning samt torkning typ överallt, känns det nu helt fantastiskt!

Ikväll ska jag och mannen min ha en favorit i repris från gårdagen. Dvs barn som sover i sina sängar och jag och han i soffan ihop framför en film. Helgmys när det är som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar