onsdag 30 mars 2011

En 10-poängare..

.. till dag idag! Började med en bra natt där jag bara behövde amma Ellen en gång och sen gå upp kl 7.00 = totalt utvilad! :) Sen åkte jag och Dias till k-land och shoppade lite grann samt hade lunchmatshämtning från Thai silk (får passa på att unna sig nu innan dietisten sagt sitt..) Sen blev det en promenad till staden med Gustav och Ellen i superdupervagnen i sällskap med Eva och Dexter.

I stan köpte jag även en födelsedagspresent till mig själv. Nu ska jag inte vara stenåldrig längre utan nu ska jag vara lika inne som de flesta andra! Jag har nämligen.. tam tam tadaa!!! Köpt mig en Iphone!!!!! :) Jag har alltid trott att det skulle bli så satans dyrt i månaden, men jag lägger bara till en hundring så får jag denna telefon istället för min gamla repiga halvsöndriga. Kul!

Blev även en liten fika för oss alla i Åhlénshuset. Perfekt fik där man inte behöver skämmas för sina gapiga ungar (som faktiskt skötte sig exemplariskt) Och sen tog vi, till Gustavs stora glädje bussen hem! Gustav älskar verkligen bussar.

Nu sitter vi i soffan och kollar på Lilla kycklingen...
Rättelse; Jag sitter och bloggar, Gustav har somnat. Min lille kille har slutat med middagssömnen, men idag blev det nog lite för mycket för honom. Både dagis och stadsbesök. Lille puppe!

2 kommentarer:

  1. Halloj gumms! Då får man ju ta och gratulera till att du blivit med iphone:) hihi!! Du kommer inte att ångra dig det kan jag lova.. Ska vi köra på tors nästa vecka då kanske? Va kul!:) Robert smsar mitt mob nr till Nisse kan vi väl höras längre fram:) Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Ha! Jag hinner ju fortfarande gratulera på födelsedagen! Hoppas att den har varit bra, trots att det har regnat. Klas hälsar också! Och katterna, de vill gärna att du kommer och hälsar på så de har någon att klösa på... ;)
    Kramar

    SvaraRadera