tisdag 28 december 2010

Nyklippt och stylad á la pensionär..

Varför är det så? Varför får jag ALLTID gå från frisören i en upplockad, uppblåst pensionärsfrisyr? Är det för att de på något sätt vill göra en så stor skillnad på före och efter som möjligt?

Före - Slickat i tofs
Efter - Fluff och lock

Hursomhelst har jag äntligen fått tummen ur och gått och klippt av mig mitt slitna barr. Och uppklippt och uttunnat är det verkligen. Väldigt skönt. Andreas tyckte jag såg "gullig" ut. Inte riktigt den effekten man vill ha på sin nya frisyr kanske.. Men men. Skönt att hinna med att klippa sig innan det e dags för amningsmaraton här i framtiden.

Vi bytte precis säng till Gustav. Och just nu sover han middag i den. Funkar bra. *Peppar peppar* Snälla!!! Låt det fortsätta funka bra. Jag orkar inte uppesittarnätter igen!

Inne på min andra mammalediga vecka. Dagarna flyter på bra. Jag gillar faktiskt att vara hemma. Än så länge.

Snart kommer Cathrin och Julia hit och ska bröta lite med Gustav. Längesen han fick leka med en kompis. Egentligen skulle Madde och Filippa kommit åxå, men Filippa hade blivit sjuk. Så är det med barn. Och speciellt denna årstiden. Alla sjukdomar avlöser varann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar