torsdag 16 juni 2011

Sitter själv, månbil och massa fynd!




Japp. Nu sitter hon själv, lilla Belle! Lite vingligt o ganska framåtböjd. Men ändå!



Och gåstolen aka månbilen har kommit ner från vinden. Till båda barnens stora förtjusning.

Projekt sova hela natten gick galant inatt efter en misslyckad natt igår. Tror banne mig att lilla klunsan börjar bli stora tjejen!
Men smakisar är inget vidare.

Idag har det köats och fyndats med Eva. Didriksson hade utförsäljning och jag kom därifrån med massa fint! Det roligaste hittils med att ha en dotter också är helt klart allt rosa man får köpa!



Tog oss också till po.ps rea där jag köpte den underbart fina virkade hjälmmössan till Ellen som jag glott på länge. Den kommer hon bli bedårande i!

Ikväll väntar ytterliggare en filmkväll för mig och mannen. Jag gillar när han/jag har semester!!

1 kommentar:

  1. Vilken stor tjej. Lite chockad här över hur snabbt allting går.

    SvaraRadera