lördag 18 juni 2011

Plötsligt händer det - och vi är chockade!

Igår blev Gustav nyfiken på pottan och provsatt den utan blöja. Han har varit totalt ointresserad och jag har inte velat påtvinga nåt han inte är mogen för.
Idag kom han in på toaletten när jag var där och ville sitta på pottan. Jag hjälpte honom av med kläderna och gick därifrån för att amma Ellen.
Då gör han det! Bajsar på pottan! En jätteladdning! Otroligt hur glad man som förälder kan bli för lite bajs i en potta!


Pottkillen i egen hög person!

2 kommentarer:

  1. Åååå vilka framsteg godingarna gör :)
    Ha en supermysig kväll kraaaaamis

    SvaraRadera
  2. Det här med pott-träning är verkligen det enda som skrämt mig med barn (förutom kräksjuka men den förtränger jag några år helst). Känns så himla meckigt. Men det kanske kan gå rätt smärtfritt ändå. Duktig Gustav!

    SvaraRadera