onsdag 29 juni 2011

Badplatshäng och presenter.

Idag har jag och Gugge roat oss med att hänga vid Transåssjön. Vad skönt att hänga vid en sjö när det är närmare 30 grader varmt!
Trevligt sällskap hade vi också i form av Madde och Filippa.
Gustav älskar verkligen att bada så jag hoppas sommaren bjuder på fler varma dagar!

Det var en jättemysig festival vi var på igår, jag och Marcus. Men jag tror jag börjar bli för gammal för sånt här. Börjar ju gäspa redan vid 19-tiden. Och idag känns det som jag blivit överkörd av en ångvält trots att jag sov till 10.
Men det var kul att se the Ark och Coldplay. Dock hade jag mest sett fram emot att se Glasvegas men de var riktigt crappy live.


När Marcus kom hem från usa häromdan hade han med superfina presenter till hela familjen. Jag fick ett par efterlängtade lila Converse och Andreas fick en whiskey.
Barnen fick skitfina t-shirts inhandlade i Disneyshoppen med Buzz, bilar och mimmi pigg på. Ni kan nog själva räkna ut hur glada vi blev! Viva la Marcus!

1 kommentar: