onsdag 16 februari 2011

Tillsammans igen!

Hela familjen är samlad igen. Och våran nya lilla familjemedlem är med utanför magen nu tillskillnad från tidigare.
Gustav blev glad över att träffa henne och kan redan säga hennes namn: Ellen.

Dagarna tillbringas med att amma, amma och amma, snusa på henne, den vackraste lilla tjej jag någonsin sett samt göra blöjbyten. Någonstans däremellan försöker jag umgås och gosa med Gustav, vara en flickvän, hundmamma samt hjälpa till hemma.
Hormonerna går upp och ner. Från att ena stunden skratta hysteriskt åt något roligt, till att i nästa stund låta tårarna rinna över min tacksamhet och lycka över det jag har.

Att vara mamma är det största som någonsin hänt mig. Finns inget i världen som kan överträffa det. Den kärlek man känner går inte att beskriva med ord.

Jag är så lycklig. Så ofantligt lycklig. Över min dotter. Min son. Min man. Och min hund.
Tack för alla fina kommenterer, sms och samtal från er alla. Ni är guld värda!

1 kommentar:

  1. Mysigt! Vi kommer och hälsar på någon dag när det har lugnat ner sig lite, antar att alla vill komma och hälsa på så här i början... =)Fast det var ju det där med fikat då. Får ta med eget helt enkelt, vill inte ha konstiga muffins. ;)
    Kramar

    SvaraRadera