söndag 6 februari 2011

Dagen D

Idag är det dagen D.
Dagen man har väntat på. Som man räknat ner till. Som man längtat efter.
Idag är dagen som våran bebis enligt ultraljudet skall födas.
Vart är du då?
Jag hoppades ju på att du skulle bli lik mig och bli väldigt punktlig. Dvs komma utrusandes ur livmodern 5 över 12 inatt. Men icke!

Skillnaden på hur jag mår nu tillskillnad från föregående vecka är att jag faktiskt sover jättebra! Är inte uppe och kissar alls mycket och har sovit länge varje morgon nästan hela veckan som varit. Fantastiskt! Bygger på mitt sömnförråd så jag ska ha och ta av i framtiden.
Annars är det samma samma. Lite sammandragningar, molande värk. Men inget mer.

Så för er som undrar. Njet. Ingen bebis ännu. Stiltje.

2 kommentarer:

  1. Bebisen tänker kanske att det är snällast att låta mamma vila idag? Det är ju ändå veckans vilodag. :)

    SvaraRadera
  2. He he, ja så kan det vara! :)
    Isåfall är jag väldigt tacksam.. För trots en lång sovmorgon så är jag jättetrött idag.

    SvaraRadera