måndag 7 februari 2011

+1 dags övertid

Det var ju inte såhär det skulle bli!
Jag skulle inte gå över tiden utan föda exakt den dagen som det var sagt. Så hade vi ju bestämt, bebis!

Vill passa på att gratta familjen Hedblom till sina tvillingar som tittade ut inatt!!
Enligt källor har allt gått väldigt snabbt och bra! Underbart! <3
Vi hade bestämt dejt på BB, och fortfarande har vi väl en chans att hinna träffas där men då får det banne mig sätta igång nu. Nu nu nu!

Annars är det samma som innan. Lite molvärk och sammandragningar. Och tröööött... Tröttheten är helt otrolig för tillfället. Hur kan man vara såhär trött?
Antagligen kroppens sätt att få mig att vila och samla krafter inför mitt stundande maratonlopp.
Men jag säger såhär: Klarade jag 33 timmars förlossning, med havandeskapsförgiftning i 2 månader i bagaget, utan sömn och mat dygnet innan förra gången så klarar jag det denna gången också. Punkt.
Fast vila och sova är väldigt gött. Så trots att jag sov till 9.30 idag. Och sedan sov mellan 13-15 så ska jag faktiskt gå och lägga mig och vila lite nu innan maten. Kanske somnar jag, vem vet.

2 kommentarer:

  1. Bebben kooooom uuuut nu :)

    Håller tummarna! Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Du får ropa högre.. Bebben har lite svårt för att fatta..

    SvaraRadera