onsdag 7 juli 2010

Jo..

.. lite duktig har jag faktiskt varit dessa dagar som gått. Igår bakade jag Silviakaka, idag bullar samt fixade hissgardin till köket..
Och mamma, jag ska sluta skriva om att jag är trött hela tiden eftersom du tycker det är tråkigt att läsa om det. Jag ska skriva om roliga och pigga saker istället! ;)

Andreas är och hämtar Kinamat. Vi gick igenom alla de olika sorters mat vi kunde komma att tänka på men vi var inte sugna på nåt alls. Tills Andreas kom på kinamat. Och faktiskt.. Det va väldigt längesen vi åt detta så det ska bli gott :)

Imorrn är det planerad träning igen. Var riktigt kul i måndags när jag och Cathrin tränade så det ska nog gå bra imorrn åxå!

Eva och lille Dexter var här idag. Vad han har blivit stor. Och "med" på ett annat sätt. Man glömmer så fort hur det var fast Gustav bara är 1 år och några månader. Konstigt egentligen. Att man glömmer så mycket. Därför gillar jag denna bloggen.. När det finns nerskrivet och sparat kan man inte glömma.

5,5 veckor kvar tills jag ska börja jobba. Trodde aldrig denna dagen skulle komma när jag gick hem på mammaledighet 5 mars 2009. Men den kom.
När kommer ångesten då?? Jag har inte fått den där fruktansvärda ångesten över att jag ska gå tillbaka till stället som jag inte trivdes på i slutet.. Eller kanske är det bättre nu när jag kommer tillbaka? Man kan ju alltid hoppas iaf! :) För tillbaka ska jag. Nytt jobb får komma i framtiden!

1 kommentar:

  1. Flera inlägg samma dag! Me like! Jäklar vad fort tiden går, det är inte klokt att du snart ska börja jobba igen! Men det kommer säkert gå bra.

    SvaraRadera