tisdag 13 juli 2010

Jag har fått nog..

.. av denna värmen. Faktiskt. Fast det fick jag redan dag 1. Jag pallar den inte. Jag blir grinig, hängig, tjurig o trött. Jag gillar inte sommaren när det är mer än 25 grader.
Så de flesta dagarna har spenderats hemma. Inlåst. I soffan framför Playhouse disney. För tyvärr kommer inte Gustav ut heller när mamman är helt knäckt och vissen.

Men så. Igår gjordes ett undantag. Jag for till Ullared! Wohoo!! Gjorde en liten dumpning av en styck unge i Torestorp och sedan åkte Eva, Fred, Dex och jag på shoppingäventyr.
Och när jag kom hem så tyckte tom Andreas att jag hade köpt lagom mycket och bra grejer! Kors i taket! :)
Men jag va faktiskt själv åxå nöjd med mina inköp.

Har varit på skojakt ihop med Eva idag på förmiddagen.
Gustav har växt ur sina sandaler och jag har inte ett enda par sommarskor.
Det visade sig nästan omöjligt att få tag på ett par sandaler i storlek 22 till Gustav som inte var av typ märket kavat och snordyra. Tillslut hittade jag ett ok par för 199:- samt ett par till mig för 99:-. Gött!!

Nu ska jag ta mig till Maxi och kolla om de har sådana där skärmar man kan sätta på huvudet när man tvättar håret så man inte får vattnet i ögonen när man sköljer av håret. Gustav har börjat få total panik varje gång som håret skall tvättas nämligen.
Sedna blir det en tripp till syster! Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar