onsdag 23 juni 2010

Tröttdag.

Jag har sådana nu för tiden. Tröttdagar. Som bara är helt onödiga. Helst skulle jag vilja hoppa över dem.
Idag tror jag att jag fick en tröttdag för att jag var o tränade och tog ut mig lite för mycket på förmiddagen.
Dumma träning ;)

Mamma var här idag. Hon hade med sig två presenter till Gustav. Dock har Vincent inte lärt sig att alla presenter faktiskt inte alltid är hans, så han öppnade ett av dem. Presenttjuv som han blivit på äldre dar. Eller kanske sedan Gustav kom och han inte längre får någon uppmärksamhet..
Gustav fick iaf ett par små mörkblåa foppatofflor!!! :D Så nu har hela familjen foppatofflor.. (Utom Vincent då förstås) (Och tofflorna hade han på sig hela kvällen) Och så fick han en pyjamas. Gustav är en pyjamasslitare av rang.

Jag har packat idag. Tror jag fått med det mesta.
En väska till mig o Andreas som ska till hemlig destination.
En väska till Gustav som ska till farmor och farfar.
Och en väska till Vincent som ska till Marcus.
Ni där ute som ännu inte skaffat familj vet inte hur lätt ni har det. Det är ett helsike när man ska iväg allihopa. Alltid glömmer man nåt.
Nu soffan.. igen..

1 kommentar:

  1. Lille snutten, han gillar skor.
    Duktig du varit som packat.

    Förresten vill du mingla imorgon måste det bli på fm för kl. 14:15 har jag läkartid med Dex & sen blir det nog fika på stan.

    Kram

    SvaraRadera