onsdag 9 juni 2010

Trött..

.. som jag sa till Andreas häromdagen: "Det jag önskar mig allra mest just nu är att gå o lägga mig vid 22,00 på kvällen o sedan sova till kl 8,00 utan att vakna en enda gång."
Kan inte minnas när jag hade djupsömn senast.. Måste varit under tidiga delen av graviditeten. Så ja.. låt oss säga en sisådär snart 2 år sedan! Sjuukt!
Vet att jag blev förvånad inatt när jag vaknade första gången kl 2,43.. Då hade jag sovit i ca 3-4 timmar utan uppvak! Kändes nästan lite lyxigt.. Men sen vaknade jag varje timme resten av natten istället.. :(
Men varför sover jag inte dååå??? Jo, rygghelvetet börjar stelna till efter 2-snåret. O jo, jag borde väl ringa farbror doktorn, men efter alla konstiga åkommor jag haft under åren, utan att fått någon som helst diagnos eller hjälp från läkarkåren så har jag tröttnat. Pinsamt. O knappast nån idé.
Jag tror nästan att de åkommor jag har, i framtiden kommer få namn o då kommer det vara riktiga sjukdomar. Tänk då på att jag hade dem först! ;)

På kvällarna är jag oftast så trött så jag inte orkar sy ihop mina mormorsrutor, men igår började jag! Måste bli klar så jag kan påbörja ett nytt djur. Boken ligger ju o väntar på mig.

Gjorde ett efterlängtat samtal idag. Äntligen. O nu ska det virkas ett litet presentdjur som ska överlämnas nån gång i framtiden till personen jag ringde :)

Träning om ett par timmar. Cathrin kunde inte följa med idag så jag kör själv. Tränar nästan bättre då faktiskt. Har ingen o tjöta med då..
Har kört tre dagar i veckan under flera veckors tid nu. Riktigt skönt. Man får sig en genomkörare i kroppen som heter duga.

Hinner nog krypa ner i sängen bredvid min nattjobbande sambo nu några minuter innan jag drar till gymmet.
Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar