söndag 6 juni 2010

Solen lyser...

... det e precis helt jävla asvarmt o vi kör goa eftermiddagshäng på baksidan av huset.
Vet inte om livet kan bli så mycket bättre just nu faktiskt. Känns som allt flyter på åt vårt håll.
Det är bra. Man ska leva i medvind o inte i motvind. Allt blir så mycket jobbigare då.

Hade supermysig grillkväll med tre av våra grannfamiljer i fredags. Fantastiskt bra mat, gött snack o trevligt umgänge.. Medans vissa orkade stanna kvar tills myggen invaderade så försvann vissa inkl mig in lite tidigare. Sen man blev mamma orkar/e det inte värt o sitta uppe till småtimmarna. Dagen efter blir så ofantligt jobbig då.

Igår var jag o Penny Lane på Gärdhem. Snacka om att vi gjorde fynd!!! Jag köpte en assnygg trasmatta (Som jag redan igår hann tvätta samt lägga på köksgolvet) för 20:- O så va det halva priset, alltså 10:-! Nästan pinsamt.

Gjorde bra fynd igår. Kolla bilden o avgör själv. Totalt pris: 37:-
Känns en aning pinsamt att lägga ut en bild på mina fynd, men alla andra gör det å då kan inte inte jag vara sämre ;)
Idag ska jag göra den goda Lager 157-salladen. Den som ätit den vet vad jag menar för sallad. De som inte ätit den har missat nåt. Andreas e o köper ingredienser i detta nu.

Det blir nog baksidehäng idag med. Det e hyfsat avslappnande o sitta på en filt i skuggan o se sitt barn helt överlyckligt av att vara ute på upptäcksfärd i det fria.

2 kommentarer:

  1. men.. jag la ju ut bild på mitt fynd med ;)

    tur ni 'upptäckte' att ni kan vara på baksidan. jag gick förbi igår vid sju och kikade in men då va det ingen som hängde där hehe :)

    SvaraRadera
  2. Kl 19 går ju Gus o lägger sig juuuuh.. O det va ju svinkallt igår så vi va bara ute en kortis.. Mmen väldigt bra tt vi upptäckt baksidan! :)

    SvaraRadera