fredag 18 juni 2010

Oinspirerad.


Ja, så känner jag mig faktiskt. Väldigt oinspirerad. Till det mesta.
Hemmet ser ut som ett bombnedslag. Orkar inte städa.
Har en helt ny virkbok. Känner inte för att virka.
Har precis lagt Tossig Tok. Orkar inte bry mig om "egen-tid".
Hade tvättid igår. Struntade i att tvätta.
Herre.
Jaja, det är som det är.

Andreas har åkt iväg till Metal town nu. Kul! Han behöver det.

Och förresten!!!! mina svärföräldrar ringde igår o erbjöd sig ha Gustav hela den helgen som jag har fixat hemlig resa till mig o Andreas!! Jag är väldigt kluven till det hela. Visst, utan Gustav kommer allt vara så mycket enklare o vi kommer få ut mer av resan, få semester. Då kan vi tom åka taxi (vilket man inte kan annars eftersom taxibilar inte har bilbarnstol). Men jag kommer ju sakna ihjäl mig efter min Tossige tok!!!!!

Jag sa att jag var tvungen o fundera på detta. Men nu har jag funderat klart.
Vi åker. Utan Gustav.
Hua! Hur ska det gå?!
Men både jag o Gustav behöver nog detta.
Kanske jag mer än honom.
O vem vet när jag o Andreas kan få egentid nästa gång?
Kul ska det bli iaf! Väldigt kul!
Men som sagt.. Jag avslöjar ingen destination förrän vi är hemma igen :)
Förövrigt har jag fått ordning på bloggning via mobilen! WOHOO!

2 kommentarer:

  1. Även om det är jobbigt att ta ett sånt beslut så tror jag att det är väldigt bra för er. Tänk, du kommer kunna sova ostört, inga blöjor att byta, inga skrik och gnäll när ni kanske är iväg på en utflykt o.s.v.
    Supergulligt kort på VP och Gus förresten!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! Jo, jag tror o vet ju innerst inne att du har rätt. En liten tripp utan Gus e nog vad alla småbarnsföräldrar faktiskt behöver!
    Vi ska njuta till fullo... o bara sakna lite lite.. ;)

    SvaraRadera