fredag 25 maj 2012

VARMT!

Vi hoppade över min favoritårstid; våren iår och gick direkt på sommar. Inte okej, för jag funkar inte när det är kokhett utan ett uns vindspustar. Och jag älskar ju våren så mycket. När det är lite för varmt med jacka.. Och lite för kallt utan.

Barnen blir gnälliga i värmen också. Men de får springa runt utan kläder, vilket uppskattas!




Idag var Annsi och Eddie här på fm och vi passade på att ta en långpromenad innan det blev för varmt.
Sen bytte Marcus av dem och vi hängde här innan vi begav oss till huset där Andreas och farfar var i full gång med renovering.
En garderob bort från vårt sovrum och förberedning för tapetsering och målning.
Och öppningen från Ellens rum till vardagsrummet skall åter tillslutas så det igen blir ett sovrum.

Imorgon fortsätter renoveringen.
Och det giftiga/livsfarliga Gullregnet i trädgården skall bort bort bort!




1 kommentar:

  1. Hejsan,
    jag tycker också att det är tråkigt att 2012 valde att skippa våren. Och kul med renovering. Skulle du vilja visa upp det på Byggla? Du får en liten välkomstpresent om du är intresserad. Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer.
    Ha det fint i värmen!
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera