tisdag 29 maj 2012

Me myself and I

En ledig lördag: Sovmorgon! En ostressig frukost samt en stor god kopp kaffe. En utflykt till djurparken med barnen eller varför inte en sjö.. Avslutar kvällen i goda vänners lag med grill i trädgården, några glas rosé och tjatter in på småtimmarna.
Mitt favoritställe att visa Gustav & Ellen: Natur och djur. Barn tillbringar alldeles för mycket tid inne framför tv och dator.
Det inspirerar mig: Folk som är drivna med massa jävlar anamma.
Just nu drömmer jag om: Att kunna slappna av, njuta av nuet och inte hela tiden sträva framåt. Vara nöjd med här och nu.
Sedan jag blev mamma har jag: Hittat sidor hos mig själv jag inte trodde fanns och fått uppleva den största kärlek jag någonsin kännt.
Om dygnet hade fler timmar skulle jag: Börja virka igen.
Filmen jag ser om och om igen: Donnie Darko. Vilket mästerverk!
Musiken jag älskar: Deppig singer/songwriter.
Bästa barnprylen hemma: Snart: Studsmatta i trädgården..
Smarrigaste fredagsmyset: Plockmat!
Roligaste kulturupplevelsen: Vet inte om det räknas till kultur, men Peace & Love festivalen 2006 gick inte av för hackor!
Om jag inte var Linda skulle jag vilja vara: Jag är faktiskt väldigt nöjd med att vara just mig.

*Frågorna är stulna från alfamamma som i sin tur lånat dem från Mama.

1 kommentar:

  1. Åhh, Peace & Love!! Och jag var med! Helt sjukt... Men seriöst, Donnie Darko??? ;)

    SvaraRadera