torsdag 3 maj 2012

De senaste dagarna..

Jag har sålt av hela min garderob på tradera under en tid. Trodde aldrig att marknaden för tjockiskläder kunde vara så stor! Och för pengarna jag fått in köper jag nya kläder i mindre storlek. Himla bra! Och så roligt!

Idag har jag träffat Annsis lilla bebis och överlämnat en present i form av trägiraff från Brio. Ville ge nåt han faktiskt kommer ha nytta av. Längre fram. Så otroligt fin deras lille killen var! Och gullig! Och liten! Tänk vad fort man glömmer. Mina har ju varit precis lika små en gång i tiden.

Eftermiddagen har tillbringats i familjen Steéns trädgård. Underbart att kunna vara ute även om min pollenallergi gjorde sig väldigt påmind. Och Gustav har studsat som en tok på deras studsmatta. Jag har alltid varit emot att ha en sån, men frågan är om vi inte skulle införskaffa en ändå. Det finns ju gott om plats i våran trädgård.




Och världen är liten. Har precis fått kontakt med en av mina bättre vänner från gymnasiet. Hon bor 4 hus bort från vårt hus på en angränsande gata med sina två barn i nästan samma ålder som Gustav och Ellen. Oj så glad jag blev när jag fick reda på det! Och det ska bli superkul att träffa henne när vi flyttat!

Igår var vi på banken och fixade det mesta av allt inför husköpet. Konton och försäkringar och larm och gud vet vad. Det är mycket i samband med husköp helt klart.

Och det slog mig idag. Om lite mer än en månad har vi inte bara fått vårt hus, vi ska åka till Turkiet också. Utan barn!! Halleluja!

2 kommentarer:

  1. Next week alltså... Onsdag eller fredag kan jag. Hur ser det ut för dig?

    SvaraRadera