onsdag 30 maj 2012

Utförsäljning på Didrikson

Utterliggare en asbra sak med att bo i Borås är Didriksons utförsäljning som är två gånger om året. Då kan man fynda superkläder till sjukt bra priser.
Idag var jag och Eva där och fyndade.

Till Gustav blev det en vinteroverall, ett par termobyxor, en vårjacka, ett par galonbyxor, ett par termovantar och tre par mössor.
Till Ellen blev det en vinteroverall, en vinterjacka, en fleecejacka och en mössa.
Och till mig blev det en vinterjacka, en vårjacka, ett regnställ och en solhatt.
Andreas fick bara en mössa. Å andra sidan har han redan flera uppsättningar av Didrikson här hemma. Detta till den nätta summan 2600:-!!! Helt otroligt..
Shopping är helt klart bra för själen!




3 kommentarer:

  1. Hejsan, undrar när Didriksons har utförsäljning av sina kläder? Jag missar det varje år :(

    SvaraRadera
  2. Jag undrar också när nästa utförsäljning är, vet du det, brukar va i nov har jag för mig.
    Johanna

    SvaraRadera
  3. Ja, och nu undrar jag också...!!!!
    Malin

    SvaraRadera