torsdag 17 maj 2012

Stora loppisdagen

På Åhaga gjorde mig inte besviken denna gången heller!
Jag fick barnvakt och kunde åka med Kattis och fynda!

För vad sägs om denna underbara tavla till Ellens rum för 20:-? Tänkte fixa en vit ram till och sen blir den perfekt i hennes nya rum!




Eller denna pigg-tittare för 20:-!
Också till Ellen. Lite ny färg och lite lim så blir den superfin!




Och jag hittade också lite fint till mig. Eller hemmet. Eller ja, mig.
20:- per grej.




Dessutom 2 bamse tishor och en bamse klänning för 50:- ihop. Och en Ellen-pekbok och servettställ för skit och ingenting. Lycka är bra shopping!

1 kommentar:

  1. Hade jag inte legat nerbäddad med feber, halsont och snuva så skulle jag oxå gått... Fina fynd du gjort! Ska bli spännande att se om Klas kommer hem med något kul. Men han har väl bara köpt LP-skivor som vanligt. ;)
    Kram

    SvaraRadera