onsdag 16 maj 2012

Vardag

Den börjar bli tråkig nu, vardagen. Jag kan liksom det här nu och har börjat tröttna. Tre år hemma börjar bli tråkigt.
Skulle faktiskt inte ha nåt emot att ha ett roligt jobb att gå till på dagarna istället för att sitta här.

Så kommer jag förmodligen inte tycka om två veckor när vi flyttat in i huset, men så känns det iallafall idag.

Annsi och Eddie var här på besök förut. Så mysigt med den lille bebisen, men nä. Jag är glad att mina vuxit upp lite faktiskt.

Nyss när jag och barnen satt i soffan och kollade film hörde jag ett svagt svagt gnyende. Inser då att Vincent saknas. Han följer efter mig vart jag går och jag tänkte att han säkert blivit instängd av misstag i något rum. Men icke!
Jag hittar honom utanför. I trappuppgången! Där har han suttit sen vi sa hej då till Annsi och Eddie. Närmare 40 minuter.
Herre!




1 kommentar:

  1. Ha, ha, det har jag också varit med om! Gick runt här hemma, och här ett konstigt ljud. Undrar vart Nancy är och börjar leta. Och så sitter hon utanför dörren i trappuppgången och jamar. Paniken!!

    Jättegulligt kort!
    Kram

    SvaraRadera