lördag 14 april 2012

Gustav 3 år

Tänka sig.. Det har redan gått 3 år sedan min lille goding föddes!
För 3 år sedan låg jag på förlossningen och upplevde den största smärtan jag någonsin upplevt. Kl 23,56 ikväll är Gustav född. I 33 timmar låg jag och kämpade. Men oj så det var värt det. Och det dröjde ju inte länge förrän jag gjorde det igen.

Nu på morgonen har vi bara myst och haft paketöppning. Gustav blev gladast för Mack lastbilen, lypsylet (som redan har blivit utkletat och fått slängas), Nicke nyfikenboken och Bamsetröjorna.



Men det största i allting är ändå att Gustav slutade med nappen igår. På eget bevåg efter att tandläkaren sagt att det bara är bebisar som ligger i vagn som använder napp.
Så igårkväll hade Gustav lite svårt att komma till ro utan napp. Men inte en enda gång nämnde han den. Och natten har gått jättebra!
Min store lille kille!
Massa grattis på din födelsedag! Vi älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar