söndag 22 april 2012

Avsked och välkomnande

De vi köpte vårt hus av, Marianne och Ingemar kan vara några av de mest fantastiska människor jag träffat. Faktiskt.
Idag hade de bjudit in alla grannar på båda gatorna (ca 10 familjer) samt våran familj för att säga hej då och för att alla skulle få hälsa oss välkomna.
Alla familjer utom en kom, för de var sjuka.
Och vilka underbara grannar vi har! De vi delar tujahäcken med hade tom köpt en välkommen-present! :)
Och jag älskar huset bara mer och mer för varje gång jag är där!
Får nästan nypa mig i armen för att jag ska förstå att jag inte drömmer.









Sen när vi kom hem drog jag och Vincent iväg på långpromenad. Trots spöregn.





En väldigt bra dag som avslutas med mys framför tvn med min kärlek och räkor i het sås!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med sådana grannar, kul att få bli välkommen in i gemenskapen! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken bra ide av dem! Trevligt att lära känna sina grannar.

    SvaraRadera