onsdag 18 april 2012

Egentid

Lelle sov till 8,15 idag. Givetvis skulle Gustav upp tidigt 6,25 så nån sovmorgon för mig blev det inte ändå.
Idag ska jag och Ellen åka till knalleland med Annsi på förmiddagen medans Gustav är på dagis. Annsi går på övertid nu så bebisen kan verkligen komma när som helst! :)
I eftermiddag väntar bus och lek med Anna och alla barnen!

Igår hade jag egentid, frihet! Underbart! Jag och Marcus var på bio: Hunger game. Bra film! En 4:a. Men bäst var ändå att komma hemifrån. Att få andas ut och slappna av. Och framför allt: sitta still i över 2 timmar utan att jaga barn. Det behövde jag.
Shit vad jag längtar till Turkiet!




1 kommentar:

  1. Jag var med Sid till veterinären förra veckan. Antagligen fick han någon skit där. Så alla katterna har diarré nu. Lagom kul...
    Tack för utmaningen! =)
    Kram

    SvaraRadera