onsdag 25 april 2012

1 ynka månad kvar!

Jippi! Om 1 månad får vi nycklarna till vårt hus! Om 1 månad slipper jag bo här! Om 1 månad välkomnar jag frihet, öppna dörrar, fågelkvitter och tystnaden från skogen!
Om 1 månad gäller det.
Kanske dags att börja packa snart?

Annars då? Joo tack. 3-års trotsen är för tillfället inne i en lugn period. Inte massa gap och skrik och sura miner.
Nappen verkar inte vara det minsta saknad, och insomningen går bättre och bättre för varje kväll. En bra period helt enkelt.

1-års trotsen då? Joo, dramaqueenen är fortfarande framme och kastar sig på golvet när hon inte får som hon vill. Och tänderna poppar upp hej vilt i hela munnen, fast utan problem. Bra period där också.

Men det slog mig härom dagen. När Gustav var lika gammal som Ellen är nu var jag gravid med Ellen i typ andra månaden. Herregud. Hur tänkte vi där? Tur vi inte visste vad vi gav oss in på..




3 kommentarer:

  1. Det går fortare än man tror, vips så bor ni i nya huset!
    Tyckte du att rådjuret var fint då? För det är ju till dig, om du är nöjd och vill ha det...
    Förresten, var inne på Amanda Schulmans blogg. Hon hade skrivit om eleka saker hon har gjort under sin graviditet. Och i hennes kommentarsfält är det någon som har skrivit historien med osten! =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart som fan jag vill ha rådjuret!!! Det var aaaaasfint!! Har tom en plats för det i bokhyllan i sovrummet!
    Kan vi ta en fika på stan nån dag?
    Nähä!?!?! Har nån berättat min osthistoria??? E ju helt sjukt ju!! Måste kolla upp! Vad galet!!!!

    SvaraRadera
  3. Det är jäkligt synd att osthoppandet har försvunnit där på vägen, det är ju det roligaste i hela historian!! =)
    Jodå, jag fick en extremt ovanlig reaktion av Twinrix. Halsen och nacken svullnade upp, och jag tappade känseln i hela högersidan. Men nu är det bra igen. Och jag har ju mått bra hela tiden, men de på 1177 ville ju att jag skulle åka in, så att det inte skulle påverka min andning. Så nu har jag fått reaktion, och då kommer ju inte du få det.
    Fika på stan låter jättebra! Jag jobbra hela nästa vecka, dock inte hela dagar varje dag tror jag inte. Eller är det kört för dig nästa vecka? Man brukar ju få ha lite framförhållning när man bokar med dig... ;)
    Kram

    SvaraRadera