torsdag 29 april 2010

Städning.

Vaknade med ryggont. Som vanligt. Men denna dag hade jag även ont i handlederna samt axlar och nacke. Beror väl antagligen på träningen igår. Mannen min påminde mig om att man ska låta kroppen återhämta sig någon dag innan man tränar igen så vi hoppade gymet idag. Däremot var vi ute och gick i en timme. Rask takt. Det var nog givande. Även för chihuahuan. Han har legat och sovit i sin korg sen dess. :)

Har städat och fejjat hemma idag. Hade inte blivit av om inte Andreas skulle haft gäster i eftermiddag. Så för en gångs skull slapp jag tjata på honom att hjälpa till. Nu var det han som tjatade på mig.

Sen har jag tom hunnit med att laga mat. Fryst in lite matlådor till Gustav. Han ska inte äta burkmat längre är min önskan. Men det e inte alltid man lagar mat, eller lagar mat lagom tills han ska äta så det blir tyvärr burkmat ibland ändå.

Saknar Eva åxå. Hoppas verkligen hon kommer hem med Dexter från BB snart!!!

Nu snart ska jag hoppa in i duschen och sen försöka göra iordning mig lite. Jag och Gustav ska åka till min systers jobb (ett dagis) en stund innan vi följer med henne hem och fikar lite. Kan ju inte sitta hemma när Andreas har bjudning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar