fredag 7 september 2012

Stolt, glad och jäkligt nöjd!

Intervjuerna idag gick galant!
Från att knappt pratat engelska sen man slutade skolan till att pratat nästan hela dagen utan att staka mig är för mig nästan lika stort som att bestiga kebnekaise!
Jag är så satans stolt över mig själv!
Och jag har hittat den Perfekta kandidaten :)

Denna veckan har rullat på i ett rasande tempo. Jag har träffat sååå mycket nya fantastiska människor och jag har lärt mig så mycket nytt. Jag är så jäkla glad helt enkelt.

Frågan är hur mycket av mitt jobb som jag kan dela med mig av i framtiden på bloggen.. Mycket av det som händer kan, vill och får jag inte dela med mig av.
Antagligen blir det väldigt lite jobbprat trots att det är där jag kommer tillbringa mesta delen av all min vakna tid.
Det blir helt enkelt en massa prat om mina barn, nära och kära och mig själv i allmänhet ;)



2 kommentarer:

  1. Så det blev mer än bara "Hello" då? ;) klart att du skulle fixa det!
    Jag delar inte med mig av mitt jobb på bloggen heller, men det går bra ändå. Tror inte folk är intresserade av att läsa om det ändå...
    Ha en riktigt skön helg nu när du har "riktig helg" igen.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men JAG har str 38! Får du tag på ett par gula Converse, hög modell, köp så får du pengar sen!!

    SvaraRadera